جوپرس

پلاسماجت

پلاسماجت | لیفت پلک با پلاسماجت | بلفاروپلاستی بدون جراحى | پلاسما تراپى

کلینیک زیبایی دکتر هنرور در راستای تکمیل بخش های خدمات زیبایی خود اقدام به راه اندازی بخش پلاسماجت نموده است. پلاسماجت در عموم به نام های پلاسماتراپی ، پلاسماپن و پلکسر نیز شناخته می شود. پلاسما جت یکی از به روزترین روش های موجود برای جوانسازی پوست است. در این روش نقاط ریزی روی به فاصله کم در کنار در سطح پوست توسط پلاسما جت سوزانده می شود. این سوزانده شدن توسط پلاسماپن هیچ اثر اسکاری رو بر جا نمی گذارد. این عمل باعث تبخیر بخش هایی از لایه های عمقی پوست می شود. در نتیجه این کار پوست جمع می شود. این مکانیزم پلاسما باعث شده است که از این روش برای لیفت نواحی مختلف استفاده شود.

یک از بهترین کاربردهای پلاسماجت ، لیفت پلک است. افرادی که از مشکل افتادگی پلک خفیف تا متوسط رنج می برند می توانند از خدمات بلفاروپلاستی بدون جراحی (پلاسما جت) در کلینیک ما بهره مند شوند. در کلینیک ما بلفاروپلاستى با پلاسماجت انجام می گیرد. این روش درمانی بدون نیاز به جراحی و بیهوشی بوده و عارضه خاصی را ندارد. همچنین بعد از لیفت پلک با پلاسماجت هیچ گونه زخم و اسکار ایجاد نمیگردد.

کلیه خدمات ما در بخش پلاسماتراپی (پلاسماپن) توسط پزشک حاذق و مجرب انجام میگیرد. همچنین دستگاه موجود در لینیک به روزترین و جدیدترین دستگاه روز اروپا و آمریکا می باشد که به تازگی وارد ایران شده است.

شما همچنین می توانید برای کاهش عمق خطوط عمیق صورت تان نیز از روش پلاسماجت استفاده نمایید. پلاسماجت پلک بهترین روش برای جایگزین روش های جراحی پلک می باشد. هزینه های درمان در روش لیفت پلک با پلاسماجت به مراتب پایین تر از روش های جراحی است و نیز شما مجبور به مراقبت های بعد از جراحی نمی باشید و می توانید به کار روزمره خود بپردازید. برای مشاوره پلاسما جت با ما تماس بگیرید.

 

پلاسماجت

پلاسماجت چیست ؟

پلاسماجت یک روش درمانی برای افتادگی پلک و مشکلات دیگر پلک می باشد که نیازی به جراحی و برداشتن پوست اضافه نمی باشد. پلاسماجت یک روش مانند لیزر سطحی پوست می باشد. (پلاسما حالت چهارم ماده است یعنی جامد ، مایع ، گاز و پلاسما. در حقیقت از گرم کردن گاز به پلاسما میرسیم)

روش کار در پلاسماجت بدین صورت است که با استفاده از دستگاه یونیزاسیون سلولی در پوست اتفاق می افتد و لایه سطحی پوست (اپیدرم) از جامد به گاز تبدیل می شود و این فرایند باعث جمع شدن لایه های تحتانی پوست می شود. گفتنی است که پس از عمل پوسته ریزیهایی روی پلک ایجاد می شود که در طی یک هفته از بین میرود و پلک به حالت طبیعی خود برمیگردد.

لیفت پلک با پلاسماجت

رایج ترین استفاده از پلاسماجت برای لیفت پلک است. لیفت پلک با پلاسماجت بهترین جایگزین برای جراحی بلفاروپلاستی می باشد. پلاسما جت را در دنیا به عنوان یک روش بلفاروپلاستی بدون جراحی می شناسند.

روش کار بدین صورت است که ابتدا کرم موضعی زایلوپی را به مدت ۲۰ دقیقه روی پلک می زنیم. در لیفت پلک با پلاسماجت از ۲ تکنیک اسکن کردن و نقطه به نقطه استفاده میشود. مدت اینکار حدود نیم ساعت میباشد و تعداد جلسات درمان بین ١ تا ٣ جلسه به فاصله یک ماه و نیم است.

گفتنی است که پس از عمل پوسته ریزیهایی روی پلک ایجاد می شود که در طی یک هفته از بین میرود و پلک به حالت طبیعی خود برمیگردد. پس از انجام، مشاوره لازم در خصوص مراقبت بعد از پلاسماجت به بیمار داده می شود. بیمار موظف به رعایت توصیه های پزشک است.

 

پلاسماجت پلک

 

موارد درمانی استفاده از پلاسماجت

امروزه مواردی چون پلاسماجت بینی ، رفع غبغب با پلاسماجت و لیفت پلک با پلاسماجت رایج شده است. ولی با اینحال بهترین نتیجه پلاسماجت برای لیفت پلک به دست می آید. این روش برای افرادی با افتادگی خفیف تا متوسط پلک توصیه میشود. همچنین افرادی که تمایل به جراحی یا بیهوشی ندارند و کسانی که مایل به ایجاد زخم یا اسکار بعد از عمل نمیباشند می توانند از این روش استفاده کنند . افرادی که سابقه جراحی پلک داشته و مجددا پلک انها دچار افتادگی شده می توانند از بلفاروپلاستی با پلاسماجت استفاده کنند. همچنین از این روش در جهت کاهش عمق خطوط عمیق صورت استفاده مى شود.

عوارض پلاسماجت

این روش عارضه عمده ای نداشته و با توجه به اینکه حدود ۷۰% پوست اضافه پلک برداشته میشود. لذا خطر باز بودن پلک که بعد از جراحی دیده میشود , در این روش وجود ندارد. بعد از عمل از کرم ترمیم کننده برای چند روز استفاده میشود. همچنین از این روش جهت کاهش عمق خطوط عمیق صورت استفاده مى شود. در این روش بیمار درگیر عفونت های احتمالی بعد از عمل جراحی نمیشود و این یک مزیت بسیار بالا در این روش می باشد.

در انجام لیفت پلک با پلاسماجت تورم و دلمه ای که در اطراف موضع ایجاد می شود در طول ۳ تا ۷ روز برطرف می شود. در طی روش پلاسماتراپی هیچ گونه خونریزی اتفاق نمی افتد و عملکرد پلک نیز بعد از عمل به صورت کاملا طبیعی خواهد بود. طی تحقیقی که در اروپا بر روی طیف متفاوتی از افراد اعم از زن و مرد صورت گرفته است ، ۱۰۰ درصد افراد از انجام پلاسماجت راضی بوده اند.

 

لیفت پلک با پلاسماجت

 

کلینیک زیبایی دکتر هنرور ارائه دهنده بروزترین خدمات زیبایی

کلینیک زیبایی دکتر هنرور با تکیه بر تجربه خود و کادر مجرب پزشکی آماده ارائه خدمات زیبایی پوست و مو به شما عزیزان می باشد.

لیزر موهای زائد , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , لاغری موضعی , میکرودرم ابرژن

برای اطلاع از قیمت لیزر مو ، مشاوره پزشکی و هماهنگی برای مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید

 صفحه اینستاگرام دکتر هنرور را دنبال کنید.

٠٢١٦٦٥٦١٦٨٧     –     ٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١


ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش