جوپرس

تزریق ژل

تزریق ژل | کلاژن و چربی دو عنصر مهم در جوانی و شادابی پوست می باشد. این دو عنصر از افتادگی و تشکیل چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. با قرار گرفتن در معرض خورشید و فعالیت عضلات در سال های طولانی و درنهایت با افزایش سن، سطح این دو عنصر در پوست کاهش می یابد. پس از آن پوست نازک و شکننده شده و خطوط ریز و چین چروک هایی در آن خود نمایی می کنند. یک راهکار مناسب برای رفع علائم پیری تزریق ژل می باشد.

برای اصلاح علائم پیری پوست، می توان از فیلر ها  ( پر کننده ) استفاده کرد. روش های پر کردن بافت نرم، کاملا غیر جراحی هستند و ژل های پر کننده با تزریق به زیر پوست نواحی آسیب دیده، شادابی و جوانی را در آن زنده می سازند. در افراد جوان بدون علائم شدید پیری پوست نیز، از پر کننده های بافت نرم جهت افزایش حجم در نواحی گوناگون مانند، سینه، گونه، لب و … استفاده می شود. بنابراین تزریق ژل لب ، تزریق ژل برای لاغری صورت ، تزریق ژل پیشانی ، تزریق ژل گونه جزو تزریق های با بیشترین کاربرد هستند.

 

ژل های پرکننده قابل تزریق تغییرات زیر را درمان می نمایند:

  • از دست رفتن میزان پری صورت، در ناحیه گونه، لب، پلک و….
  • شل شدن بافت ها
  • عمیق شدن چین ها و خطوط صورت

برای مشاوره تزریق ژل و نیز تعیین نوبت با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی رها تماس بگیرید.


تزریق ژل

به کدام قسمت های صورت می توان ژل تزریق کرد ؟

تزریق ژل بر روی قسمت های مختلف بدن انجام می شود. در زیر برخی از پر استفاده ترین تزریق ژل را بیان می کنیم.

تزریق ژل لب

در تزریق ژل لب از یک پرکننده طبیعی و یا مصنوعی برای حجیم کردن لب برای مدت چند ماه استفاده می شود. تزریق ژل لب در یک جلسه درمانی انجام می شود. پروتز لب و سایر روش های جراحی راه کارهای طولانی تری در اختیار افراد قرار می دهند. اما علاوه بر وجود عوارض تزریق ژل در این جراحی ها، نتایج آن ها به راحتی قابل بازگشت نبوده و دوره ریکاروی طولانی تری دارند. هر سال هزاران نفر از تزریق ژل برای بزرگ کردن لب های خود استفاده می کنند و از نتایج آن راضی و خشنود می باشند.

تزریق ژل لب برای این موارد استفاده می شود:

  • لب های نازک
  • لب های پهن
  • عدم تقارن لب ها
  • خطوط ایجاد شده ناشی از کشیدن سیگار
  • ترک خوردگی در اطراف لب ها
تزریق ژل لب , هزینه تزریق ژل لب , قیمت تزریق ژل لب

به کدام قسمت های صورت می توان ژل تزریق کرد ؟

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی برای لایه برداری , پاکسازی و جوانسازی

میکرودرم ابریژن یک روش لایه برداری پوست می باشد. در این روش پوست به وسیله یک ماده معدنی به نام پودر اکسید آلومینیوم ساییده می شود. این ساده ترین تعریفی است که می شود از میکرودرم بیان کرد. مکانیزم کار در میکرودرم به این صورت است که اکسید آلومینیوم به پوست ساییده شده و سلول های مرده از خارجی ترین سطح پوست جدا می گردند و به صورت همزمان دستگاه با عمل ساکشن پودر و سلول های جدا شده را می مکد.

تعداد جلسات لازم برای نتیجه گیری مناسب بین 4 تا 6 جلسه می باشد. دستگاه میکرودرم ابریژن یک دستگاه به روز برای زیبایی است. در نتیجه انجام میکرودرم ، پوست شما شفاف , شاداب و جوان خواهد شد.

میکرودرم یکی از روش های روز دنیا برای لایه برداری پوست , پاکسازی پوست و جوانسازی می باشد. میکرودرم برای موارد بسیاری چون رفع لک های پیری و حاملگی ، رفع جای زخم و اسکار ، رفع جای جوش و … استفاده می شود که در این صفحه به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. میکرودرم یکی از خدمات ما می باشد که بوسیله دستگاه های تخصصی در کلینیک زیبایی رها انجام میشود .


میکرودرم ابریژن

گیت فروشگاهی نیوسک

گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , تگ لباس | نیوسک

نیوسک با تجربه ای چند ساله در زمینه تولید، فروش و راه اندازی سیستم های نظارتی و حفاظتی می تواند امنیت اماکن شما را تضمین نماید. محصولات تولیدی ما در عرصه گیت فروشگاهی و آنتن سهمی قابل توجه را در بازار مصرف مشتریان دارد. وجود تیم فنی متخصص و مجرب برای اجرا و راه اندازی جزو مزیت های ماست.

نیوسک در زمینه فروش و نصب و راه اندازی انواع سیستم های نظارتی و حفاظتی از جمله دوربین مداربسته ، گیت فروشگاهی ، دزدگیر فروشگاهی ، دزدگیر لباس ، دزدگیر پوشاک ، صندوق فروشگاهی ، بارکد خوان ، تجهیزات و سیستم های مبتنی بر RFID فعالیت دارد. نیوسک مفتخر است که تاکنون سیستم نظارتی و حفاظتی بسیاری از اماکن، فروشگاهها، موسسات اداری بزرگ و کوچک را اجرا نموده است و به داشتن چنین مشتریانی افتخار می کند

شما می توانید قبل از هر اقدامی از طریق مشورت با مشاوران و کارشناسان ما بهترین راهکار امنیتی و بهترین خرید تجهیزات را داشته باشید.

کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

 

گیت فروشگاهی نیوسک


گیت فروشگاهی نیوسک

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

نحوه کارکرد دزدگیر فروشگاهی AM با گیت فروشگاهی RF متفاوت است. گیت فروشگاهی AM یک تکنولوژی جدید می باشد و در طراحی و تولید آن سعی شده است تا تمام معایب دزدگیر فروشگاهی RF رفع شود. گیت فروشگاهی AM بر اساس امواج اکوستو مغناطیس کار میکند و فرکانس کاری آن 58 کیلوهرتز می باشد. همین فرکانس پایین در گیت AM باعث شده است تا برای استفاده بر روی محصولات فلزی و یا نیمه فلزی نیز مناسب باشند.
تکنولوژی گیت فروشگاهی AM برای اولین بار در آمریکا ایجاد شده است که پس از آن شرکت های مطرح اروپایی نیز وارد تولید آن شده اند. دقت بالای دستگاه در تشخیص تگ و یا لیبل های عبوری باعث شده است تا در صورت نصب صحیح و رعایت فاصله مجاز پوششی دو آنتن هیچ تگ و یا لیبلی نتواند از دزدگیر AM رد شود.

گیت های فروشگاهی AM بخاطر پردازش سیگنال دیجیتال دارای دقت بالا بوده و درصد خطای آن نزدیک به صفر می باشد. گیت های فروشگاهی AM به نسبت گیت فروشگاهی RF فاصله بیشتری را پوشش می دهند (در حدود 4 متر).
پوشش عرضی بیشتر، دقت عملکرد خوب، عدم تداخل، تک فرکانس بودن (58 کیلوهرتز)، کوچکی لیبل ها و استفده راحت، قابلیت تنظیم دیجیتالی، کارکرد تگ ها در کنار هم جزو ویژگی های مثبت این گیت ها می باشد. گیت AM نسبت به گیت RF دستگاه گرانتری می باشد.. همینطور قیمت لیبل AM نسبت به لیبل RF حدوداٌ 3 الی 4 برابر گران تر می باشد.
دزدگیر فروشگاهی AM میتواند در حالت استفاده از 2 آنتن فاصله 2 متر را پوشش دهد. در صورتی که از یک تک آنتن استفاده گردد بسته به نصب آنتن در وسط عرض در، میتوان فاصله 240 سانتی متر را پوشش داد یعنی 120 سانتی متر از هر طرف.
در بازار ایران می توان مدل های مختلف ساخت ایران و وارداتی را پیدا کرد. گیت فروشگاهی AM ایرانی بخاطر قیمت پایین مشتریان بیشتری را نسبت به مشابه خارجی آن دارد. هرچند که به لحاظ کارایی تفاوتی را با نمونه های خارجی ندارد و قیمت پایین آن تنها به خاطر بومی سازی و نبود هزینه های حمل و نقل است. از برندهای مطرح داخلی می توان گیت سیگما و گیت ایمن موج و گیت استون را نام برد.

 

gate


گیت فروشگاهی AM

کانکس جهان

شرکت جهان کانکس

جهان کانکس یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه انواع کانـکس می باشد. یکی از مشخصات ویژه ما کیفیت بالای محصولات می باشد. کانکس جهان دارای تجربه تولید ۱۰ ساله در این زمینه می باشد. فضای کارگاهی مناسب و نیروی انسانی متخصص باعث شده است که ما بتوانیم انواع سفارشات مشتریان را در اسرع وقت انجام دهیم. ما دارای طیف وسیعی از مشتریان من جمله شرکت های بزرگ هستیم. همچنین افتخار آن را داریم که هر روزه بر خانواده مشتریان ما اضافه می گردد.

ما تولید کننده انواع کانکس مورد نیاز بازار مصرف کشور هستیم. عمده محصولات ما در زمینه : کانکس اداری ، کانکس مسکونی ، کانکس فروشگاهی ، کانکس ویلایی ، کیوسک نگهبانی ، کمپ پیش ساخته پانلی ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس ساندویچ پانل ، کانکس پلیس ، کانکس کارگری ، کانکس چرخدار ، کانکس کامپوزیت ، کانکس حمام  می باشد. در صورت نیاز مشتری می توانیم ساخت کانکس در محل را نیز انجام دهیم.

خدمت دیگر مجموعه ما به مشتریان ، خرید کانکس دست دوم و فروش آن به مشتریان دیگر است. قیمت کانکس دست دوم در مجموعه ما به صورت کاملا کارشناسی ابرآورد می شود. بسیاری از همکاران قیمت های بسیار پایین را تعیین می کنند. ما سعی می کنیم که بر اساس میزان سلامت و کارکرد آن قیمت عادلانه را تعیین کنیم. ما همواره در کارگاه کانـکس دست دوم داریم. برای خرید می توانید با تماس بگیرید.

کانکس

برای استعلام قیمت کانکس ، خرید کانکس و فروش کانکس با ما تماس بگیرید.


کانکس جهان

کانکس دپو ماشین

کارخانه مهندس محمد کرمانچی از سال ۱۳۳۶ فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین‏ آلات راهسازی و ساختمانی از قبیل دستگاه های سنگ‏ شکن، تسمه ‏نقاله، سیلو، فیدر، ماسه شو، بتونیر، و دامپر و اتاق پیش‏ ساخته (کانکس) و دستگاه آسفالت و سانترال بتون آغاز نموده و در همان سالهای نخستین با توسعه فعالیت خود در زمینه واردات از ۲۲ کشور خارجی جهت ورود انواع بیل، سنگ شکن، غلطک، جرثقیل، تاورکرین و سایر وسایل و ماشین آلات و قطعات یدکی مورد نیاز آن ها با تکنولوژی جدید انجام داده است.

دپوماشین از سال ۱۳۶۰ با بکارگیری از نیروی کارآزموده و فعال با تاسیس کارخانه ای واقع در محمودآباد مازندران و کارخانه دیگری واقع در ابتدای جاده ساوه در امور تولید کانتینر و انواع کانکس از جمله اتاق پیش ساخته ، کیوسک نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نظر شما در زمینه های مذکور می باشد. دوام، زیبائی، ایمنی در مقابل حوادث طبیعی و همچنین دارا بودن عایق مناسب حرارتی، صوتی، امکانات رفاهی مناسب و شرایط راحت حمل و نقل از ویژگی های خاص تولیدات ما می باشد.

 

شما می توانید برای استعلام از نحوه خرید کانکس ، قیمت کانکس ، فروش کانکس ، کانکس دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.


کانکس دپو ماشین

کانکس سامان

شرکت کانتینر و کانکس سازی سامان با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه کانکس و کانتینر یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدی و صنعتی است.  شرکت سامان با تولید و بهره گیری از دانش فنی روز و با استفاده از بهترین مواد اولیه افتخار دارد تولیدات خود را با بالاترین کیفیت عرضه نماید . از سال 1346 با بکارگیری نیروهای کار آزموده با تاسیس کارخانه ای در محمود آباد مازندران و کارخانه دیگری در ابتدای جاده ساوه در امور تولید اتاق های پیش ساخته در انواع مختلف مسکونی ، اداری ، کارگاهی ، کیوسکهای نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نیاز شما در زمینه های مذکور می باشد.

شرکت کانکس سازی سامان با بهره گیری از نیروی متخصص و آخرین متد های روز دنیا در صنعت کانکس و کانتینر سازی توانسته است، محصولات خود را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا تولید کند، استفاده از مواد اولیه با کیفیت ،ابزار و فناوری های جدید موجود در این صنعت ، باعث ارتقاء کیفی محصولات ما شده است.

شما می توانید هر گونه محصول مورد نیاز خود در زمینه کانکس و کانتینر را از ما بخواهید. برای اطلاع از چگونگی ثبت سفارش و یا سوال در خصوص خرید کانکس ، فروش کانکس ، کانکس دست دوم ، قیمت کانکس ، کانکس اداری ، کانکس فروشگاهی ، کانتینر ، کانتینر 20 فوت ، کانتینر 40 فوت ، کانکس سرویس بهداشتی , ، کیوسک نگهبانی , اتاق پیش ساخته و ... با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 


کانکس سامان

آراکانکس

گروه تولیدی آراکانکس با بیش از 10 سال سابقه، در زمینه طراحی و تولید انواع کانکس ، اتاق و خانه پیش ساخته و قابل حمل ( انواع  کانکس اداری  ,  کانکس سرویس بهداشتی  ,  کانکس فروشگاهی  ,  کانکس ویلایی  ,  کیوسک نگهبانی  ,  کانکس دست دوم  ,  کانکس مسکونی) فعال می باشد.

این شرکت همچنین در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای ویلای پیش ساخته با ابعاد مختلف و امکانات لوکس ( ویلای معمولی و دوبلکس) دارای تجربه ای چند ساله می باشد. ما در ساخت و اجرای این سازه های پیش ساخته در کنار نبوغ کارشناسان خویش همواره مرهون پیشنهادات خلاقانه مشتریان خویش نیز بوده ایم. از اینروست که نمونه کارهای ما در این زمینه بسیار زیبا و با کاربری عالی بوده است. اگر شما ایده ای در خصوص ساخت ویلای پیش ساخته و یا خانه پیش ساخته برای خود در ذهن دارید با ما تماس بگیرید. شما همچنین می توانید در خصوص اطلاع از قیمت کانکس و یا خرید آن با ما تماس بگیرید.

مشخصه های اصلی ما در آراکانکس بر اساس اصول زیر می باشد.

تضمین کیفیت محصولات

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و متریال های استاندارد در ساخت کانکس تضمین می شود.

گارانتی مطمئن محصولات

گارانتی محصولات تولیدی توسط شرکت در خصوص درب ها ، یراق آلات و … تا 2 سال

پشتیبانی محصولات

پشتیبانی و تامین نگهداری و جابجایی و نصب مجدد محصولات توسط آرا تامین می شود.

قیمت غیرقابل رقابت

قیمت کانکس تولیدی آرا به نسبت کیفیت بسیار بالا غیر قابل رقابت می باشد.

 

برای استعلام قیمت کانکس ، خرید کانکس و شرایط فروش کانکس با ما تماس بگیرید.


آراکانکس

لیزر موهای زائد دکتر هنرور

نکاتی در خصوص لیزر مو در کلینیک دکتر هنرور

کلینیک زیبایی دکتر هنرور جزو یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد. لیزر مو جزو خدمات اصلی این مرکز می باشد. دوستان عزیزى که قصد انجام لیزر موهای زائد در کلینیک ما را دارند لطفا به نکات زیر توجه داشته باشند:

لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر هنرور در اکثر مواقع با استفاده از دستگاه لیزر  ” دستگاه لیزر دایود الکس سوپرانو ” انجام می شود. هر چند که کلینیک مجهز به دستگاه های دیگری از جمله دستگاه لیزر سوپر ایلایت SHR نیز می باشد. مشخصات دستگاه ، اثرگذاری و نتیجه لیزر مو توسط دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو به شرح زیر است.

دایود لیزر الکس سوپرانو

١- دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو با لیزر بار قوى آلمانى ساخت شرکت معروف GenOptik می باشد. این دستگاه دارای کولینگ قوى با استفاده از سیستم tec+sopphire است.

٢- دایود لیزر الکس سوپرانو به عنوان تکنولوژی برتر روز دنیاست. این دستگاه برای اولین در ایران توسط کلینیک دکتر هنرور استفاده شده است.

٣- هنگام استفاده از این دستگاه لیزر، بیمار هیچ دردی احساس نخواهد کرد. همچنین به هیچ وجه امکان سوختگی در این دستگاه وجود ندارد.

٤- لیزر موهای زائد کل بدن با استفاده از دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو تنها ۴۰ دقیقه زمان بر است. در حالی که این زمان برای دستگاه الکساندرایت ۲ ساعت است.

٥- اثر بخشی دستگاه لیزر دایود الکس ۸۸% می باشد. همچنین اثر بخشی این دستگاه های برای پوست های تیره ۵ درصد بیشتر از سایر دستگاه های موجود در بازار ایران است.

 

لیزر موهای زائد
مشاوره حضوری در کلینیک زیبایی دکتر هنرور رایگان است. در صورت نیاز به مشاوره در خصوص لیزر مو و دیگر خدمات می توانید با ما هماهنگ شوید.

لیزر موهای زائد دکتر هنرور

کلینیک یاب

امروزه یکی از دغدغه های افراد حفظ زیبایی و سلامت پوست و مو می باشد. در گذشته این مساله بیشتر در بین خانم ها مطرح بود. ولی امروزه هم آقایان و هم خانم ها درگیر این مشاله است. پیدا کردن یک کلینیک زیبایی خوب همواره سخت می باشد. یک کلینیک خوب به کیفیت خدمات و قیمت مناسب شناخته می شود. هرچند بسیاری از کلینیک ها در تبلیغات خود را بهترین کلینیک زیبایی در تهران و ... معرفی می کنند، ولی در واقع این مساله چندان درست نیست.

ما بر اساس همین تقاضا سعی کرده ایم که یک وب سایت را راه  اندازی کنیم که در آن کلینیک های مختلف را معرفی کنیم. بر اساس امتیاز شما بهترین کلینیک انتخاب شده و معرفی گردد. ما همچنین سعی کرده ایم که تمامی نیازهای زیبایی پوست و مو را در آن بگنجانیم.

شما می توانید از طریق وب سایت کلینیک یاب با کلینیک های زیبایی مختلفی آشنا شوید. کلینیک های زیبایی با خدمات لیزر موهای زائد ، میکرونیدلینگ , هایفو , پلاسماجت , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , مزوتراپی ،  میکرودرم ، بوتاکس ، تزریق ژل ، فیلر ، درمان آکنه ، جوانسازی پوست ، پاکسازی پوست ، رفع چین و چروک و ...

 

کلینیک یاب شامل بخش اخبار و مقالات می باشد. در این بخش شما می توانید مقالات به روز سلامتی و زیبایی را مطالعه نموده و برخی راهکارهای خانگی زیبایی و سلامتی را یاد بگیرید.

بخش تخفیفات کلینیک زیبایی ، بخش مهم دیگر ماست. در این بخش نیز می توانید از آخرین تخفیفات کلینیک های زیبایی اطلاع پیدا کنید.

بخش گفتگو یک بخش برای تبادل نظرات بین افراد است. در این بخش می توانید عضو شوید و درباره تجربیات خود به گفتگو بنشینید.

 


بیسیم و واکی تاکی ارتباطات جلوه

بیسیم و واکی تاکی ارتباطات جلوه

توسعه صنعت ارتباطات جلوه یک شرکت وارد کننده بیسیم می باشد. محصولات وارداتی ما شامل انواع بی سیم موتورولا ، واکی تاکی و لوازم جانبی آن هستیم. بخشی از خدمات ما شامل تعمیرات تخصصی و استاندارد بی سیم های موتورولا می باشد. ما برای فعالیت های خود دارای پروانه ی عرضه خدمات ورود می باشیم. ارتباطات جلوه دارای مجوز خرید و فروش انواع تجهیزات ارتباطی و تجهیزات جانبی آن از سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی می باشد.

تجربه کاری شرکت در این زمینه بیش از 10 سال می باشد. شایان ذکر است که ما جزو وارد کنندگان اصلی این صنف می باشیم. در بحث خدمات فنی شرکت ارتباطات جلوه توانایی راه اندازی انواع شبکه های رادیویی را دارد. ما خدمات مشاوره ، طراحی و اجرای شبکه های بی سیم را ارائه می کنیم. بخشی از خدمات ما شامل نگهداری و تعمیرات سیستمهای رادیوئی است.شما می توانید برای مشاوره در این خصوص با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت بیسیم و یا خرید و فروش بیسیم آن با شماره های ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمام ساعات کار اداری پسخگوی شما هستند.

 


بیسیم و واکی تاکی ارتباطات جلوه

سئو سایت نوین

سئو چیست؟

در سال های اخیر بسیاری از کسانی که برای کسب و کار خود در فضای اینترنت یک سایت دارند و یا دارای کسب و کاری مرتبط با اینترنت می باشند، با واژه سئو آشنایی داشته، در جلسات خصوصی و رسمی خود آن را به کار برده و اطلاعاتی کلی در مورد آن دارند و ممکن است برای کسب اطلاعات بیشتر نیز سعی در مطالعاتی در این زمینه داشته باشند.

درصد قابل توجهی از مشتریانی که به ما مراجعه می کنند را کارفرمایان و افرادی تشکیل می دهند که مایلند در مورد سئو تحقیق کرده و بیشتر با این دانش گنگ و جدید آشنا شوند. کارفرمایان و افرادی که برای به دنبال کردن این واژه تنها یک هدف دارند: افزایش بازدید سایت های کسب و کار خود و در نتیجه افزایش فروش محصول و یا خدمات، که این همان هدف اصلی سئو می باشد.

 


سئو سایت نوین

طراحی وب سایت جوپرس

شرکت طراحی وب سایت جوپرس با تجربه چند ساله در زمینه خدمات طراحی وب سایت و سئو فعال می باشد. این شرکت بیشتر در توسعه سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا فعالیت می کند. ما انواع وب سایت مورد نیاز مشتریان را طراحی می کنیم. طراحی وب سایت با اصول سئو یکی از تخصص های ماست. این ایده بر اساس نیاز مشتریان به سئو وب سایت ابداع شد. در ادامه ما در خصوص طراحی سایت شرکتی که بیشترین تقاضا را در بین مشتریان دارد در خدمات شما هستیم.

 


طراحی وب سایت جوپرس

مبلمان اداری گلسار

شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی ، تولید و اجرای مبلمان اداری دارد. ما یکی از شرکت های با تجربه و خوشنام در بازار ایران می باشیم. محصولات تولیدی در سه دسته اصلی مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس تولید می شود. عمده محصولات ما شامل انواع میز اداری ، صندلی اداری و پارتیشن می باشد. ما همچنین خدمات تجهیز سالن کنفرانس , تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سیستم صوترا به مشتریان خویش ارائه می کنیم.

یکی دیگر از محصولات تولیدی ما ، انواع صندلی فرودگاهی و میز کانتر می باشد. صندلی فرودگاهی برای سالن های انتظار کاربرد بسیاری دارد. تولید ما بر استفاده از دانش به روز و مواد اولیه با کیفیت استوار است. این مساله باعث شده است محصولات و خدمات ما دارای استانداردهای به روز دنیا باشند. ما سعی کرده ایم راحتی و آرامش را در محیط کار به مشتریان هدیه کنیم.

فضای کارگاهی شرکت گلسار بیش از 5000 متر مربع می باشد. ما جمع کثیری از متخصصین این حوزه را به خدمت گرفته ایم. ما با استفاده از توانمندی های آنها در واحدهای طراحی ، تولید و اجرا سعی در ارائه خدمات ارزشمندی به مشتریان خویش داریم. برای آشنایی با تمام محصولات از بخش های مختلف سایت دیدن نمایید. همچنین در صورت داشتن هر گونه پرسش با ما تماس بگیرید.

 


مبلمان اداری گلسار

آرا پارتیشن نصاب پارتیشن اداری ، دوجداره و آلومینیومی

آراپارتیشن با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی ، ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری , تک جداره و پارتیشن دوجداره ، آلومینیومی ، شیشه ای و فریم لس می باشد . ما در رزومه کاری خود طراحی و نصب انواع مختلف partition را داریم . کیفیت بالا و قیمت پارتیشن رقابتی دو شاخصه اصلی کار ماست . ما به لطف اعتماد مشتریان توانسته ایم در تمام این سالها خدمات به روز به مشتریان ارائه دهیم . مشتریان ما در تمامی بخش های ادارات دولتی ، شرکت های خصوصی ، مدارس و دانشگاه ها ، منازل شخصی و کارخانه ها می باشد . شما می توانید برای بهینه سازی فضای اداری و مسکونی خود روی خلاقیت ما حساب کنید . بهترین طرح پارتیشن متناسب با فضا و دکوراسیون شما ارائه می گردد.

 

برای مشاوره در خصوص پارتیشن بندی ادارات با ما تماس بگیرید.


آرا پارتیشن نصاب پارتیشن اداری ، دوجداره و آلومینیومی

دکوپارتیشن

 

پارتیشن از دیرباز برای جداسازی فضاهای داخلی یک خانه و یا شرکت از جدا کننده یا همان پارتیشن استفاده می شود البته امروزه در شرکت ها برای استفاده بهینه از فضاهای داخل مجموعه از پارتیشن استفاده می کنند و موارد کاربردی دیگری هم دارد مثل دیده نشدن قناسی دیوار یا کج بودن دیوار که به علت معماری و ساخت نامناسب بوجود آمده است و همینطور برای پنهان کردن ستون ها در داخل محل کار می توان استفاده کرد.اساسا آن ها رنگ بندی مجزایی دارند و این رنگ بندی بسته به نوع ام دی اف و همینطور طرح ها و اشکال آن متفاوت هست.آنها انواع مختلفی دارند که به صورت مفصل به پارتیشن تک جداره می پردازیم.مورد بعدی که وجود دارد تامین حریم خصوصی برای کارمندان تان است، آمار ها نشان داده است که برای بعضی از کار مندان تامین یک حریم خصوصی می تواند بر روی کارایی آنها بیافزاید. با یک پارتیشن بندی مناسب می توانید به راحتی حریم خصوصی کارمندان تان را تامین کنید. این مسئله قطعا بر روی بهره وری کارمندان تان مثمره ثمر خواهد بود. البته باید دقت داشت در بعضی از کار ها مثل روزنامه نگاری و دفاتر تحریریه این حریم خصوصی امری بدون استفاده است.در مورد کار هایی چون روزنامه نگاری تعامل باید تا جایی که می تواند زیاد باشد، بنابر این پارتیشن بندی باید به سمت یک محیط تعاملی برود.با یک پارتیشن بندی مناسب می توانید کارمندان تان را دسته دسته کنید. با این کار، کار مند ها بیشتر با یکدیگر تعامل خواهند داشت  و از طرفی بیهوده سایر بخش ها را درگیر نخواهند کرد. این نوع پارتیشن بندی قطعا شفافیت کاری را بالا تر می برد شما به عنوان مدیر مجموعه بهتر می توانید بر بخش ها نظارت داشته باشید و وقت شما در مراجعه به بخش ها تلف نمی شود.پارتیشن بندی های اداری انواع مختلفی دارند، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دوجداره از شاخص ترین انواع پارتیشن بندی است. برای انتخاب نوع پارتیشن بندی حتما با متخصصین  مشورتی داشته باشید تا بهترین انتخاب برای پارتیشن بندی در محیط کار رخ بدهد. شایان ذکر است در بین مردم کلمه پارتیشن اداری نیز مصطلح است.

شرکت دکوپارتیشن نصاب پارتیشن در تهران و همه جای ایران می باشد. ما با تکیه بر توانمندی فنی و انسانی خود قادر به اجرای تمامی پروژه های پارتیشن با هر متریالی هستیم. برای مشاوره و سفارش نصب پارتیشن می توانید با ما در ارتباط باشید.

 


دکوپارتیشن

پارتیشن فضاپوش

پارتیشن در لغت به معنی تقسیم کردن و مجزا کردن است. درست مثل پارتیشن در ساختمانها و اداره ها که یک قسمت را از قسمت دیگر جدا می کند.ر محیط های اداری قسمت هایی که فعالیت مشخص و متمایزی در آن انجام می گیرد، می توانند توسط پارتیشن دوجداره (و یا پارتیشن تک جداره) از یکدیگر جدا شوند. در حقیقت پارتیشن اداری ، به منظور تقسیم کردن یک فضای بزرگ کاری به تعداد بیشتری فضای کوچک تر، جهت اسکان کارمندان به کار گرفته می شوند. استفاده از پارتیشن بندی در فضاهای داخلی علاوه بر کاربرد، جنبه دکوراتیو نیز دارد. باید توجه داشت که در فضاهایی با متراژ کم، نوع پارتیشن نباید باعث کوچک تر شدن فضا شود. پارتیشن های دوجداره می توانند با ارتفاع کوتاه نصب شوند. در این حالت به صورت دیوارک عمل کرده و معمولا در محیط های یکپارچه برای جداسازی دو فضا به کار می روند. در طراحی پارتیشن های اداری، می توان از تلفیق ام دی اف  (MDF)  با شیشه (سندپلاست یا شفاف) و فلزاتی نظیر آلومینیوم بهره گرفت.

شرکت پارتیشن فضاپوش یکی از بهترین شرکت های نصب پارتیشن در تهران است. ما انواع پارتیشن دوجداره و تک جداره اداری را ططراحی و نصب می کنیم. با ما می توانید مبلمان اداری و دکوراسیون اداری مکان خود را به بهترین شکل باز طراحی کنید.

 

پارتیشن دوجداره ام دی اف (64)

 


پارتیشن فضاپوش

لوارم یدکی خودرو مجید پارت

لوازم یدکی خودرو مجید پارت وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی انواع خودرو چینی می باشد. قطعات عرضه شده اصل خودروساز می باشد. این قطعات به صورت تضمینی عرضه می شود. لوازم یدکی جیلی , لوازم یدکی ام وی ام , لوازم یدکی برلیانس , لوازم یدکی لیفان , لوازم یدکی جک

 عمده محصولات یدکی ما می باشد.

 

لوازم یدکی خودرو

 

نکات مهم در خرید لوازم یدکی خودرو: لوازم یدکی خودرو یکی از ضروریات در حفظ و نگهداری خودرو میباشد و اینکه همیشه در تهیه لوازم یدکی باید دقت لازم را به خرج داد تا قطعه یدکی که تهیه میکنید اصل باشد .متاسفانه در بازار ایران گاها قطعات چینی درجه 2 و 3 به عنوان جنس اصل به مشتری فروخته میشود.

و به علت آنکه مشتری توانایی تشخصی جنس اصل از تقلبی را ندارد با قیمت بالایی آن را تهیه میکند و دل خوش از آنکه جنس اصلی تهیه کرده است برای تعویض قطعه تهیه شده با قطعه معیوب راهی تعمیرگاه میشود .پس از انکه کار تعویض قطعه به اتمام رسید و خودرو تحویل مشتری شد او بر خودروی خود سوار میشود به راه خود ادامه میدهد اما به علت آنکه قطعه ای که تهیه کرده بود دارای کیفیت پایین بوده پس از مدتی دوباره مجبور است به تعمیرگاه مراجعه کند واقدام به تعویض قطعه معیوب کند.

لوازم یدکی خودرو

علاوه بر اینکه قطعه خراب شده هزینه مجدد برای صاحب اتومبیل خواهد داشت ممکن است به سایر قسمت های اتومبیل آسیب وارد کند و باعث خرابی دیگر قطعات شود،حتی ممکن است که این لوازم یدکی غیر اصل به جان مسافران و راننده آسیب برساند
پس همواره کسانی که قصد تهیه لوازم یدکی خودرو را دارند باید از مراکز مجاز اقدام به تهیه لوازم یدکی کنند تا از مشکلاتی که در بالا ذکر شد جلوگیری کنند.


بهتر است برای خرید لوازم یدکی خودرو با کسانی که در این کار هستند مشورت کنید و ازآن ها بخواهید اطلاعاتی در مورد تشخیص اصالت قطعه به شما بدهند همچنین توصیه میگردد برای تهیه لوازم یدکی خودرو به یکی از نمایندگی ها مراجعه کنید تا بتوانید کالای اصل بخرید هرچند که تشخیص اصل یا تقلبی بود برخی کالا ها برایتان سخت خواهد بود و همیشه سعی کنید از بورس اینگونه قطعات را تهیه کنید مثلا اگر در تهران زندگی میکنید خیابان چراغ برق بورس لوازم یدکی خودرو میباشد.

لوازم یدکی جیلی , لوازم یدکی ام وی ام , لوازم یدکی برلیانس , لوازم یدکی لیفان , لوازم یدکی جک

مجید پارت ارائه دهنده بهترین قطعات و لوازم یدکی خودرو در ایران. برای هماهنگی سفارش و خرید با ما تماس بگیرید.


شرکت بازرگانی ترخیص کارا

 

به لطف الهی شرکت ترخیص کارا با بهره از سوابق دانشی و تجربی دکتر محمد فرهی نژاد، با هدف ارائه خدمات بازرگانی بر پایه دانش روز به پشتوانه تحصیلات دکتری در رشته بازرگانی و بازاریابی و e-MBA بازاریابی در واردات و صادرات از بهترین دانشگاه های کشور و تجارب کاری در حمل و نقل بین المللی و سوابق مدیریتی بازرگانی خارجی و داخلی در شرکت های تولیدی نام آشنا با کارنامه ای آزموده و تاییدات رسمی گمرک با شماره پروانه ۹۵۵۸۷۴۰ به عنوان , ترخیص کار و حق العمل کار رسمی گمرک ایران، با توجه به نیاز بازار برای اولین بار به ارائه خدمات پایه و علمی در بازرگانی بین المللی به تجار و شرکت های بازرگانی و تولیدی پرداخته است.

بی شک ورود به امر تجارت، واردات و صادرات بدون انجام تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی در این دوره، کاری پر ریسک و محکوم به شکست می باشد. بر اساس این خدمات علمی و دانش بنیان می توان قدم های بعدی را با اطمینان خاطر پیش برد. ارائه خدماتی همچون منبع یابی بین المللی و انجام مکاتبات و مذاکرات بین المللی از خدمات با ارزش افزوده بالای این مجموعه بوده که به تمامی تجار گرامی پیشنهاد می گردد. درعین حال انجام کلیه فعالیت های روتین بازرگانی از کارت بازرگانی و ثبت سفارش کالا تا دریافت معافیت های گمرکی، از دریافت مجوز واردات کالاو مجوز استاندارد تا استرداد حقوق گمرکی مربوط به صادرات، اشراف به کلیه رویه های گمرکی از جمله ورود موقت و استفاده از کنوانسیون آ.ت.آ، حمل و نقل بین المللی با شیوه های پیچیده ی کراس استاف(Cross Stuff)  و سوییچ بی ال (Switch BL)، انجام امور اقتصادی و بانکی، دریافت ارز دولتی، حواله بانکی، گشایش اعتبار اسنادی، بیمه بین المللی و ترخیص کالا از گمرک در حورزه تخصص و فعالیت مجموعه ترخیص کارا می باشد.

کارا یک بازرگانی و  ترخیص کالامی باشد. عمده فعالیت های ما شامل ترخیص کالا از گمرکات و بنادر ایران برای تجار ایرانی و خارجی می باشد.

همچنین یکی از وظایف شرکت ثبت سفارش و واردات کالا می باشد.  واردات کالا از چین , واردات کالا از ترکیه

 از فعالیت های وارداتی می باشد. ما همچنین سعی کرده ایم که کارهای آموزشی و مشاوره ای را نیز در دستور کار خود داشته باشیم.

مشاوره بازرگانی خارجی , مشاوره واردات , آموزش تجارت , آموزش صادرات و واردات , آموزش ترخیص کالا از گمرک  برخی از آموزش های ما به شرکت ها و تجار می باشد.

 

شرکت بازرگانی ترخیص کارا

شرکت بازرگانی کارا ترخیص

شرکت بازرگانی کارا ترخیص یک شرکت فعال در حوزه واردات و صادرات کالا و نیز ترخیص کالا از گمرکات کشور می باشد. این شرکت فعالیت هایی متمرکز در این بخش دارد. دانش فنی بالا ، نیروی انسانی زبده و داشتن ارتباطات کاری زیاد و عمیق باعث شده است که ما بتوانیم سفارشات کار مشتریان را در اسرع وقت و با بیشترین دقت انجام دهیم.

ترخیص کالا

ترخیص کالا از گمرک یک فعالیت بسیار تخصصی می باشد که نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد. و عدم وجود چنین ویژگی هایی می تواند منجر به تاخیر در انجام کار و دشواری بسیار زیادی شود.

همچنین عدم آشنایی با محیط ترخیص کالا و بازرگانی می تواند باعث اتلاف در وقت و سرمایه شما شود.

شرکت بازرگانی کارا دارای تیمی متشکل از ترخیص کار ها و کارشناسان بازرگانی می باشد که با تجربه و دانش خود قادر به ترخیص کالا ی شما مشتریان گرامی در کمترین زمان ممکن می باشند.

فعـــالیت های بازرگـــانی کارا ترخـــیص

شرکت بازرگانی کارا ترخیص سعی دارد تا با استفاده از دانش و تجربه چندین سال فعالیت در زمینه ترخیص کالا از اتلاف وقت و سرمایه شما مشتریان گرامی جلوگیری نماید. و کالاهای مشتریان خود را در اســـرع وقت  به صاحبین کالا تحویل دهد.

مشاوره امور بازرگانی

آشنایی با قوانین و تعرفه های گمرکی کشورهای مختلف و همچنین آشنایی با پروسه ورود و خروج کالا از کشور و فرایند سرمایه گذاری و جلب توجه سرمایه گذار لازمه یه فعالیت تجاری و بازرگانی می باشد. لذا ما در بازرگانی کارا ترخیص با ارائه خدمات مشاوره بازرگانی سعی در ارائه خدمات مشاوره به شما مشتریان گرامی را داریم تا از اتلاف وقت و سرمایه شما جلوگیری شود.

واردات کالا با ارز مبادله ای

شرکت بازرگانی کارا ترخیص در کنار ترخیص کالا از گمرک، به ارائه خدمات ارزی و بانکی ، دریافت ارز مبادله‌ای و تخصیص ارز دولتی با انجام حواله های ارزیکه شامل حواله های یوان و گشایش ال‌سی برای جا به جایی ارز مبادله ای است، میپردازد. شرکت بازرگانی کارا ترخیص ، کلیه خدمات ذکر شده از قبیل ترخیص کالا و خدمات ارزی و بانکی و خدمات بازرگانی شامل صدور و اخذ مجوزهای واردات کالا از وزارت بازرگانی را ارائه می‌دهد.

ثبت سفارش کالا

شرکت بازرگانی کارا ترخیص ، تمامی خدمات ترخیص کالا همانند ثبت سفارش واردات کالا در سامانه جامع تجارت وزارت بازرگانی و اخذ مجوز های بازرگانی را در کوتاه ترین زمان، ارائه می دهد. شرکت کارا ترخیص و با اخذ کد فیدا برای فروشنده و ثبت اصلاحیه و جایگزین در ثبت سفارش کالا در ntsw و اظهار حمل در سامانه جامع تجارت ( ثبتارش ) جهت ثبت سفارش کالا با ارز دولتی اقدام می نماید. تخصیص ارز مبادلاتی از خدمات بازرگانی شرکت کارا ترخیص می باشد.

ترخیص کالا از گمرک

شرکت بازرگانی کارا ترخیص با فعالیت در زمینه ترخیص از گمرک و ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارتو داشتن مدرک رسمی کارگزاری گمرک و پروانه حق العمل کاری گمرک با ترخیص کار های مجرب خویش در گمرک های سراسر کشورمان ایران خدمات ترخیص کالا را ارائه می دهد. این شرکت با اخذ مجوز های واردات کالا به ارائه خدمات بازرگانی و ترخیص به شرکت های بازرگانی واردات و صادرات می پردازد.

 


شرکت بازرگانی کارا ترخیص